Baal Beach blijft ook volgend jaar lokaal en kleinschalig

Tremelo - Ieder jaar werd het grootschaliger en professioneler. Tot de sky wel echt de limit werd en de organisatie van het populaire beachvolleytornooi van Baal besliste om terug naar haar roots te keren en dit onder het motto 'Keep is simple, keep it local." Een goede beslissing zo bleek, waardoor ook voor volgend jaar dezelfde ingrediënten zullen worden weerhouden.

"Baal Beach was voor ons een stiekem gehoopt en zeer welkom succes", blikt Stijn Saliën terug. " De doelstelling bij uitstek om opnieuw een breed lokaal draagvlak te creëren is gelukt. Het was een terug thuiskomen voor zowel de bezoekers, spelers, vrijwilligers, partners als organisatie. Overal werd het motto 'keep it simple and keep it local' toegepast, met leuk resultaat. Zo kunnen we terugblikken op 5 mooie dagen met 130 lokale ploegen, veel kinderen in de Soccer Cup (voetbal) én de Kids Cup (beachvolley) mooie avonden en prachtige finales op zondag.  Maar ook de Sunset Friday met minder commerciële muziek werd zeer gesmaakt en het Strandfeest op zaterdag was terug gezellig. Voor het strandfeest werd zelf geen enkele vorm van reclame gemaakt (behalve onze fb en insta pagina) en was er enkel kaartverkoop lokaal in Baal en Tremelo. Iedereen met de voetjes in het zand heeft gewerkt. Baal Beach is terug klaar voor nog vele jaren onder leiding van een stevig verjongde organisatie.", besluit hij. Intussen zal er wel worden geëvalueerd wat nog beter kan en kijken ze al uit naar editie 2020. "Het was zeker niet perfect maar wel leuk, zoals het hoort.", aldus nog Saliën. 

Corrigeer

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio