Brandweer Brakel redt hondje van verstikkingsdood

FOTO. Rookmelder en buren vermijden woningbrand

Een kom met eten die op het fornuis was blijven staan, veroorzaakte zaterdag om 15 uur ei zo na een woningbrand in een halfopen bebouwing in de Brakelstraat in Sint-Maria-Oudenhove. Op het moment dat de dichte rook de branddetectoren bereikte, waren de bewoners niet meer thuis. Gelukkig hoorden de buren het alarm. Zij verwittigden de brandweer. Uiteindelijk bleef het beperkt tot veel rook in de woning. Het hondje des huizes werd door de brandweer van Brakel gered.
Corrigeer

Doe de stemcheck van Het Nieuwsblad en ontdek met welke partij jij het best overeenkomt.

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio