Brand legt appartement in de as

Brand legt appartement in de as

Foto: Marc Peeters

Olen - Aan de Geelseweg in Olen is vanmorgen een appartement uitgebrand. De brand was kort maar hevig en ontstond in de keuken. De bewoner ademde rook in en is voor verzorging naar het ziekenhuis gebracht.

De brandweer kon voorkomen dat de brand uitbreidde naar de andere appartementen in het gebouw. Er is daar rookschade maar wellicht kunnen de bewoners na het verluchten van het gebouw terugkeren. 

Corrigeer

Doe de stemcheck van Het Nieuwsblad en ontdek met welke partij jij het best overeenkomt.

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio