Man komt om in brand na vergeten frietketel

MELSELE - Bij een brand in Melsele is zondagochtend een 31-jarige man omgekomen. Volgens de branddeskundige van het parket van Dendermonde werd de brand veroorzaakt door een vergeten frietketel.
Drie jongeren merkten zondagochtend rond 04.45 uur een uitslaande brand op in de Gaverlandwegel in Melsele. Wanneer de brand geblust was, werd in de woning het lichaam van de 31-jarige Guy D.B. aangetroffen, een alleenstaande man.

Voor de komst van de brandweer hadden de jongeren de 84-jarige buren uit hun huis geholpen, omdat de brand was overgeslagen naar hun woning. Zij zijn met rookintoxicatie naar het ziekenhuis overgebracht.

Het parket van Dendermonde heeft een branddeskundige aangesteld, die vaststelde dat de brand werd veroorzaakt door een frietketel, die het slachtoffer waarschijnlijk was vergeten uitzetten.

Corrigeer

IN HET NIEUWS

Verkiezingen in jouw gemeente:

Meest Gelezen

POPULAIRE VIDEO'S

Het beste van Enkel voor abonnees