Klaus Van Isacker nieuwe communicatiemanager Club Brugge

Klaus Van Isacker nieuwe communicatiemanager Club Brugge

Foto: rr

BRUGGE - Klaus Van Isacker (48) is aangesteld als hoofd communicatie van Club Brugge. 'Hij zal als lid van het managementcomité de interne en externe communicatie van de club stroomlijnen, en het merk Club Brugge verder ontwikkelen en in de markt zetten', laat Club Brugge in een persbericht weten.

Klaas Van Isacker begon zijn journalistieke carrière bij Het Laatste Nieuws, leidde 10 jaar lang de nieuwsdienst van VTM, was Directeur Redacties van De Tijd/L'Echo en Algemeen Hoofdredacteur van De Morgen. Sinds november 2011 werkte Klaus bij televisie productiehuis Eyeworks, waar hij voetbalprogramma’s ontwikkelde voor Belgacom TV en executive producer was voor onder meer de Gouden Schoen.

'Werken voor Club Brugge is als thuis komen. Ik neem al meer dan 30 jaar als supporter plaats op de tribunes van blauw-zwart. Mee bouwen aan de ambities van de bestuursploeg om van Club Brugge opnieuw een onbetwistbare topclub te maken, is als een droom. Ik houd eraan de mensen bij Eyeworks te bedanken voor het bijzonder leuke laatste anderhalf jaar', zegt Klaus Van Isacker.

General Manager Vincent Mannaert: 'Met Klaus halen we iemand in huis met een uitgebreide ervaring en expertise. We zijn dan ook blij hem aan boord te hebben en kijken uit naar een succesvolle samenwerking.'

Klaus Van Isacker neemt zijn functie op bij Club Brugge op maandag 18 februari.
 

Corrigeer

Het Nieuwsblad biedt meer dan 1.000 reeksen in 12 sporten aan. Zoek hierboven de uitslagen van uw favoriete club of surf naar onze uitslagenpagina.