Hond steekt fornuis aan, flat vol rook

Deerlijk -

Een hond veroorzaakte gisteravond ei zo na een catastrofe in de Tulpenlaan. Toen het dier alleen thuis was, slaagde hij erin het elektrisch fornuis te activeren. Daardoor begon een pot met olie te koken, met al snel een hevige stank en rook in het gelijkvloerse appartement. De bewoonster kwam gelukkig net op tijd thuis en alarmeerde de hulpdiensten. Daardoor kwam het niet tot een brand. De brandweer had wel heel wat werk om zowel het appartement als de kelderverdieping te verluchten en kreeg daarvoor de hulp van de Harelbeekse collega’s. De brandweer voerde ook enkele CO-metingen uit. Zowel de hond als de vogels van de vrouw bleven ongedeerd.

Corrigeer

Doe de stemcheck van Het Nieuwsblad en ontdek met welke partij jij het best overeenkomt.

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio