Poppr maakt virtuele wandeling door Zwembad Rozebroeken

GENT - Het Gentse bedrijf Poppr heeft na het stadhuis van Gent een nieuwe opvallende virtuele wandeling gemaakt, door het zwembad Rozebroeken in Sint-Amandsberg. De tour laat surfers binnenkijken in de sporthallen, de verschillende zwembaden en het wellness-gedeelte van Rozebroeken. Rozebroeken krijgt deze maand zijn miljoenste bezoeker over de vloer. Het is daarmee naar eigen zeggen 'het drukst bezochte zwembad van België'.

Poppr is een bureau uit Sint-Denijs-Westrem dat knappe 360 graden rondblikken maakt voor bedrijven en organisaties, waarmee je letterlijk in gebouwen binnen kunt kijken. Poppr is bezig voor internetgigant Google bezig Gent te ‘virtualiseren’, langs binnen.

Het bedrijf bracht eerder al het stadhuis van Gent en de restaurants van het VTM-programma Mijn Pop Up-restaurant in beeld. Woensdag werd een nieuwe wandeling gelanceerd, door zwemcomplex Rozebroeken.

Bekijk hier de virtuele wandeling door Rozebroeken.

'Voor het creëren van de tours werden hoogtestatieven van 4 tot maar liefst 20 meter gebruikt', zegt Poppr. 'Grote, dure stukken apparatuur moesten secuur tussen, op en over de zwembaden geloodst worden. Alles ruimtes, ook de sauna's, hamam, wellness en sportzalen werden gevirtualiseerd.'

Rozebroeken opende twee jaar geleden de deuren, in juni 2012. 'Met meer dan een half miljoen zwemmers per jaar is S&R Rozebroeken het drukst bezochte zwembad van België', klinkt het in een persbericht. 'Als in juni de miljoenste zwemmer langs de kassa passeert, krijgt deze meteen een gouden bandje, goed voor een leven lang gratis zwemplezier.'

LEES OOK: Doe een virtuele wandeling door het stadhuis van Gent

Rozebroeken viert zijn tweede verjaardag in het weekend van 20-22 juni met een disco-poolparty. 'Tijdens dat weekend kan je ook uitzonderlijk familiekaarten extra gunstig aankopen (10 beurten + 2 gratis). Op zondagochtend kan je samen met je kids gratis op de foto in het zwembad.'

Corrigeer

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio