Mode

Nieuw Belgisch modemerk nu al populair bij BV’s

Nieuw Belgisch modemerk nu al populair bij BV’s

Foto: instagram.com/bitchplease_antwerp

‘#Drama is not a crime’ ‘#sorrynotsorry’ of ‘#BitchPlease’? Wie dit winterseizoen eens iets pittigers wil dan de traditionele kersttrui, vindt misschien een alternatief in de ludieke sweaters of T-shirts van het nieuwe Antwerpse label #BitchPlease. BV’s als Joy Anna Thielemans en Slongs Dievanongs outten zich al als fans.

#Bitchplease is het merk van Anouk Taeymans (28) en Sigie Jacobs (32). Anouk, burgerlijk-ingenieur architect en designexpert in het VIER-programma ‘Baksteen in de maag’, zocht net als vriendin en huisgenote Sigie Jacobs (consultant in klinisch onderzoek) een creatieve uitlaatklep naast de dagelijkse baan. Omdat ze beiden vonden dat de modewereld vaak wat humor mist, besloten ze daar met hun #BitchPlease-collectie wat aan doen.

Een goede gok, want dat ook de modebewuste consument op zoek is naar wat extra zelfrelativering, bleek al snel: de kledinglijn, die te koop is via de webwinkel www.bitchplease.be en de pop-upstore in het Antwerpse Grand Bazar shoppingcentrum, slaat immers aan bij zowel bekende als minder bekende instagrammers.

 

Short sleeves please #SORRYNOTSORRY bitchplease.tictail.com Thanks @stefanielisabeth for the spontaneous modelling ??

Une photo publiée par #BITCHPLEASE (@bitchplease_antwerp) le

 

 

#NO SHIT - we're open on Sunday! _ van 11u tot 18u_ Grand Bazar Antwerpen, 1ste verdieping #dramaisnotacrime

Une photo publiée par #BITCHPLEASE (@bitchplease_antwerp) le

 

De vaginabitches zijn er klaar voor! #vaginaminologen2.0 #slongsdievanongs #annelissen #sandrine #nelegoossens

Une photo publiée par #BITCHPLEASE (@bitchplease_antwerp) le

 

#BITCHPLEASE What a first week! ???? #thejoyofdrama #dramaisnotacrime #sorrynotsorry

Une photo publiée par #BITCHPLEASE (@bitchplease_antwerp) le

 

Happy hilarious customer wall part 2 ???? You funny bitches are the best!! ??

Une photo publiée par #BITCHPLEASE (@bitchplease_antwerp) le

Corrigeer

Het beste van Enkel voor abonnees