Dit is een exclusief artikel voor jou.
Dit exclusieve artikel lezen? Doe het gratis >

Brandweer redt hondje uit brandend huis

Brand vermoedelijk ontstaan door vergeten kookpot op het vuur

De brandweer stelt vast dat de brand in de keuken ontstond. Foto: rr

Mechelen -

Bij een keukenbrand werden donderdag twee honden en een kat gered uit een woning op de Schorsmolenstraat. Twee vogels overleefden het niet.

Enkele buren merkten donderdagmiddag de brand op en verwittigden meteen de hulpdiensten. Op het ogenblik van de feiten was de bewoner niet thuis, maar er waren wel twee honden en een kat in de woning ...

Het beste van Enkel voor abonnees