Hondje overleeft vlammenzee niet, bewoners ongedeerd

De brand ontstond vooraan in de living en was bijzonder hevig. Foto: dpw

In Laarne heeft een uitslaande brand een woning compleet verwoest. Tijdens het ontbijt in de keuken hoorde de bewoonster een vreemd geluid uit de woonkamer, die toen al in lichterlaaie stond. Beide bewoners konden vluchten, maar hun hondje overleefde de vlammenzee niet.

De brandweer van Wetteren was snel ter plaatse, maar de brand was toen al overgeslagen naar de rest van de woning. De bewoners zijn ongedeerd en kunnen voorlopig terecht in een noodwoning van de gemeente.

Hun trouwe viervoeter overleefde de hevige brand niet. Het diertje bleef te lang in de brandende woning en raakte bedwelmd door de rook. De brandweer deed nog verscheidene pogingen het dier te reanimeren, maar tevergeefs.

Lees het volledige verhaal in Het Nieuwsblad van vrijdag 10 februari.

Corrigeer

IN HET NIEUWS

Verkiezingen in jouw gemeente:

Meest Gelezen

POPULAIRE VIDEO'S

Het beste van Enkel voor abonnees