Mode

Nieuwe directeur voor H&M

Nieuwe directeur voor H&M

Foto: Odd Molly

H&M heeft Anna Attemark binnengehaald als directeur voor de afdeling New Business. Zij komt aan het hoofd te staan van sublabels zoals COS, Weekday, Cheap Monday, Monki, H&M Home, & Other Stories, Arket en de nieuwe merken Nyden en Afound.

Bij H&M zijn ze optimistisch over de toekomst. Ze verwachten namelijk dat hun New Business-afdeling met merken zoals COS, Weekday, Cheap Monday, Monki, H&M Home, & Other Stories, Arket, Nyden en Afound tegen 2022 met liefst 25 procent gegroeid zal zijn en zo goed zal zijn voor een omzet van 7,5 miljard euro.

De groep besloot daarom ook een nieuwe directeur aan te stellen en dat werd Anna Attemark. Attemark komt daarmee weer 'thuis'. Zij werkte van 1994 tot 2011 al voor H&M, maar ging daarna aan de slag bij het Zweedse label Odd Molly. Ze volgt Madeleine Persson op die zich volledig gaat focussen op het H&M-label zelf.

 

Corrigeer

Het beste van Enkel voor abonnees