Beauty

In de parfumerie is het wel al lente: nieuwe beautyproducten om te leren kennen

In de parfumerie is het wel al lente: nieuwe beautyproducten om te leren kennen

Rond februari maart introduceren modemerken hun zomerkleding in de rekken, maar ook in beautyland wordt druk aangevuld met gloednieuwe of opgefriste versies van producten. Een overzicht van de middeltjes die je mooier haar, een stralende teint en een summer proof lichaam beloven in het voorjaar.

Voor een verzorgd gezicht & lichaam

Van een revitaliserend serum of masker tot een scrub en handzeep met een fris geurtje: beautymerken hebben het allemaal en de ingrediënten zijn perfect voor een wellnessavondje in de zetel met vriendinnen. Nog verse smoothies en jullie zijn helemaal gesetteld.

In de parfumerie is het wel al lente: nieuwe beautyproducten om te leren kennen

- Collistar - remodellerende patches - 44,95 euro

- Biotherm - bath therapy crème - 22 euro

- Lancôme . Crème voor een natuurlijke glow - 105 euro. Vanaf 15 maart

- Caudalie - Reinigende verzorgingsolie en micellair reinigingswater - 17,60 euro en 16,20 euro

- Self - lippenbalsem op natuurlijke basis - 16 euro

- Annayaké - regenererend concentraat - 45 euro

- Biotherm - Aquasource Moisturising Gel - 42 euro

- & Other Stories - Sicilian Sunrise Body Souffl - 12 euro

- Verso - hydraterend masker (set van vier) - 82 euro

- Close Brussels - handlotion met kokosolie - 15,90 euro (exclusief bij Planet Parfum)

- L’Occitane - vochtherstellende gel en hydraterende spray - 28 en 12 euro

Lentefrisse make-up

Zoals elk jaar is het voor beautyfans uitkijken naar de nieuwe make-upcollecties. Die hebben dit voorjaar veel pastelkleurige poedertjes en lippenstiften in het gamma, maar ook subtiele metallics zijn nooit ver weg.

In de parfumerie is het wel al lente: nieuwe beautyproducten om te leren kennen

- & Other Stories - nieuwe collectie van elf make-upborstels - van 7 tot 23 euro.

- Yves Saint Laurent - Full metal shadow - 37 euro

- Sally Hanssen - metallic blauwe nagellak - 10,99 euro

- Lancaster - BB crème - 30 euro

- Armani - lippenstift Tokyo Gardens Ecstacy Shine - 36 euro.

- Urban Decay - pallet oogschaduw met combinatiesuggesties in holografisch doosje - 55 euro

- Guerlain - Terracotta bruinend poeder - 47,50 euro

- MAC - pallet met drie verschillende highlighters - 39,50 euro

- Lancôme - ‘French Temptation’- blush in de vorm van macarons - 45,90 euro

Voor het haar

Heeft je haar in de winter afgezien? Dan herstel je de schade weer met maskers en serums voor je lokken. Zin in een lentekapsel, dan zijn highlights sneller geregeld dan ooit dankzij een opvallende nieuwigheid. Dit jaar ook een grote nieuwkomer voor mannen. Op 1 maart brengt ex-voetballer David Beckham zijn gloednieuwe haar-, baard- en huidverzorgingslijn uit onder de naam ‘House 99’.

In de parfumerie is het wel al lente: nieuwe beautyproducten om te leren kennen

- Redken - haarmasker, tien zakjes - 32 euro

- L’OréalProfessionnel - snelle highlights met de highlight tang - tussen 45 en 55 euro bij de kapper

- Shu Uemura - overnight serum - 42 euro

- Moroccanoil - Control mousse uit de Curl Enhancing line - 23,99 euro

- Kérastase - Nieuw natuurlijk Aura Botanica-gamma - shampoo en eau de vagues - 23,90 euro en 38 euro

- Wella Professional - Mistify haarspray - 21,49 euro

- Redken Brews - haar- en baardolie - 22 euro

- House 99 - baardscrub en wesgel voor het gezicht - beiden 20 euro

- Nivea Men - nieuwe gezicht en baard wash - 8,39 euro. Vanaf april.

Corrigeer

Het beste van Enkel voor abonnees