Dit is een exclusief artikel voor jou.
Dit exclusieve artikel lezen? Doe het gratis >

Het begon met een Fnac-bon, nu promoot Basel zijn thuisstad en ons met prachtige video's: “Ik koos België omdat ik zo verzot was op de wafels”

Het begon met een Fnac-bon, nu promoot Basel zijn thuisstad en ons met prachtige video's: “Ik koos België omdat ik zo verzot was op de wafels”

Basel Zobieda wil met zijn filmpjes ook afwijken van klassieke toeristische locaties als de Grote Markt en de Oude Markt. Foto: hsb

Leuven -

De prachtige video ‘Leuven in Motion’ is een maand na publicatie al gedeeld van Japan tot Amerika. De maker, de Syrische Belg Basel Zobieda, is maar wat fier dat hij zijn land aan de wereld kan tonen. Vorige week lanceerde hij ook ‘Belgium in Motion’.

Een Fnac-bon. Dat is waarmee het fotografieverhaal van Basel zes jaar geleden begon. Terwijl iedereen hem zei dat hij er een smartphone of tablet mee moest kopen, besloot hij iets te kopen waarmee hij ...

Het beste van Enkel voor abonnees