Food

Coca-Cola pakt uit met twee nieuwe smaken

Coca-Cola pakt uit met twee nieuwe smaken

(archiefbeeld) Foto: BELGAIMAGE

Frisdrankproducent Coca-Cola breidt zijn lightgamma uit met twee nieuwe smaken: Exotic Mango en Ginger Lime. Eerder deze maand veranderde Coca-Cola ook al de look van zijn lightproducten.

Tien jaar lang hebben liefhebbers van Coca-Cola Light moeten wachten op nieuwe smaken. Met exotic mango (exotische mango) en ginger lime (gember en limoen) richt de frisdrankproducent zich voornamelijk op ‘millennials’, personen die geboren zijn tussen 1980 en 2000. Dat Coca-Cola Light zich vooral toespitst op een jonge doelgroep was ook al te merken bij de lancering van hun nieuwe look eind september.

Coca-Cola pakt uit met twee nieuwe smaken
De twee nieuwe smaken van Coca Cola Light Foto: rr

De producent koos daarbij voor een ‘bubbly look’ die de visie van het merk moet uitdragen. “We willen de consument ten volle laten genieten van de kleine, gezellige momenten van het leven”, staat te lezen in het persbericht. “Met de nieuwe smaken willen we die visie nog meer in de verf zetten.”

Ook brengt Coca-Cola op 5 oktober een T-shirt collectie uit. An-Katrien Casselman en Virginie Philippot, actief op social media en tevens de ambassadeurs van Coca-Cola Light, ontwierpen elk een shirt met daarop hun favoriete quote, die refereert naar het kleine geluk in het leven.

Coca-Cola pakt uit met twee nieuwe smaken
Foto: Coca Cola
Coca-Cola pakt uit met twee nieuwe smaken
Foto: Coca Cola
Corrigeer