Bejaard echtpaar loopt CO-intoxicatie op in Ganshoren

Bejaard echtpaar loopt CO-intoxicatie op in Ganshoren

Foto: BELGAIMAGE

Brussel / Ganshoren -

In de Brusselse gemeente Ganshoren heeft een bejaard echtpaar maandagnamiddag een CO-intoxicatie opgelopen. Het koppel dat in de Gemeenstestraat woont, raakte rond 13.00 uur bedwelmd en de man had nog net de kracht om de hulpdiensten te bellen. Die brachten man en vrouw over naar het Universitair Ziekenhuis in Jette, waar ze zuurstof toegediend kregen. Dat meldt de Brusselse brandweer. Oorzaak de van intoxicatie was een slecht werkende oude boiler, die een zuurstoftekort veroorzaakte.

Corrigeer

IN HET NIEUWS

Verkiezingen in jouw gemeente:

POPULAIRE VIDEO'S

Het beste van Enkel voor abonnees