Kledingketen Monki wil je over gevoelens doen praten
De Zweedse kledingketen Monki, onderdeel van de H&M Group, stelt in de nieuwe videocampagne een vraag: “Hoe voel je je door sociale media?” Met dit initiatief wil het merk de jonge doelgroep doen stilstaan bij het effect ervan en motiveren om over gevoelens te praten.
“We huilen en zijn eenzaam. We lachen en we houden van elkaar. Het is tijd om over die gevoelens te praten. Over alle gevoelens”, verschijnt er in de reclame van de nieuwe ‘All the feels’-campagne, die tot stand kwam met de hulp van Mental Health Europe.
“Het ondersteunen van jongeren staat centraal bij alles wat we hier doen, dus ik ben er erg trots op dat we actief deelnemen aan de discussie over geestelijke gezondheid. Deze campagne is slechts de eerste stap in die richting”, zegt managing director Jennie Dahlin Hansson in een statement op de website van H&M.
Hoofdpunten
Hard tegen onzacht: deze vijf sleutelduels kunnen de titelstrijd tussen Antwerp en Union beslissen
Antwerp-boegbeeld Paul Bistiaux looft de werkwijze van Paul Gheysens en co: “De club is een geoliede machine geworden die niet panikeert”
Door wie zijn ze opgericht, wie zijn de iconen, wie is de baas en wie zijn de fans: een gekleurde handleiding over hét titelduel Antwerp-Union
De match van het jaar, hoe bereid je die het best voor? Mental coach legt uit: “Alles wat onvoorbereid is, zorgt voor extra druk”
Beste van Plus
Bruid in tranen wanneer zoontje onverwacht iets prachtig zegt tijdens fotoshootmoment
Ober probeert maar liefst acht plateaus met bier tegelijkertijd te serveren, maar dat loopt helemaal fout
Onverwachte exit: afscheid van Erik Goossens in ‘Thuis’
Acteurs uit ‘Romeo and Juliet’ vangen bot na aanklacht over naaktscène uit 1969