Man valt in slaap en loopt CO-vergiftiging op in Aarschot

Man valt in slaap en loopt CO-vergiftiging op in Aarschot

Foto: BELGAIMAGE

Aarschot -

De hulpdiensten hebben zaterdagvoormiddag een man uit een woning aan de Schaluinsevest in Aarschot naar het ziekenhuis gevoerd met verschijnselen van CO-vergiftiging.

De man, die alleen thuis was, had volgens een woordvoerder van de brandweer van Aarschot een pan op het vuur laten staan en was nadien in slaap gevallen. Toen de hulpdiensten aankwamen, was de woning vol met rook en het slachtoffer was bewusteloos. Het is onduidelijk hoe erg hij er aan toe is.

Corrigeer

IN HET NIEUWS

Verkiezingen in jouw gemeente:

POPULAIRE VIDEO'S

Het beste van Enkel voor abonnees