Beauty

Lady Gaga richt zich op de beauty-industrie

Lady Gaga richt zich op de beauty-industrie

Foto: pn

Het ziet ernaar uit dat de Amerikaanse popster Lady Gaga (32) de volgende zangeres is die zich op de beauty-industrie gaat richten. Ze brengt binnenkort een eigen make-uplijn uit en treedt daarmee in de voetsporen van Rihanna.

Er deden al een tijdje geruchten de ronde dat zangeres en actrice Lady Gaga, die voluit Stefani Germanotta, ook carrière wil maken in de wereld van de schoonheidsproducten met haar eigen merk ‘Haus Beauty’. Die geruchten lijken te kloppen, want intussen is het webadres hausbeauty.com niet langer vrij.

Lady Gaga richt zich op de beauty-industrie

Wie ernaartoe surft, krijgt een zwart scherm te zien met een vakje waarin je een e-mailadres kunt achterlaten. Verder krijgen fans niets meer van informatie. Over welke producten het zal gaan en wanneer de collectie in de rekken komt: het is een raadsel.

Wat er wellicht geen deel van zal uitmaken, is een tube mascara. Mascara ontwikkelen is immers niet simpel en kost veel geld. Er moeten ineens twee delen gemaakt worden: de make-up zelf en een borsteltje om die aan te brengen. Het zijn vooral de beautygiganten die geld hebben om hierin te investeren en innoverend te zijn. Nieuwe merken, zoals Fenty Beauty van Rihanna, richten zich liever op spullen die snel in de rekken kunnen liggen en dus de verkoop sneller doen groeien.

Corrigeer

Het beste van Enkel voor abonnees