Twee bewoners uit voorzorg naar ziekenhuis na brand in wasplaats

Deurne -

Op de Boterlaarbaan in Deurne heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een kleine brand gewoed.

In een deels ondergrondse garage van een woning had een droogkast of wasmachine vuur gevat. De brandweer had de brand snel onder controle maar er was nog veel werk om de woonst te verluchten omdat er hoge CO-waardes werden gemeten. Twee bewoners werden uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.

Bij wasmachines of droogkasten wordt aangeraden ze niet te laten draaien tijdens de nacht of als u niet in de buurt bent. In wasplaatsen wordt best ook altijd een rookmelder geïnstalleerd.

Twee bewoners uit voorzorg naar ziekenhuis na brand in wasplaats
Foto: bfm
Twee bewoners uit voorzorg naar ziekenhuis na brand in wasplaats
Foto: bfm
Corrigeer

Doe de stemcheck van Het Nieuwsblad en ontdek met welke partij jij het best overeenkomt.

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio