Corrigeer
camera closecorrect down facebook gplus Het Nieuwsblad nextprevquote share twitter video

De brand brak uit in de keuken van de flat boven de shishabar. De Syrische bewoners waren op dat moment niet thuis. gvb

Zware keukenbrand zorgt voor aanzienlijke schade

Twee flats onbewoonbaar na brand boven nieuwe shishabar

In het centrum van de Peltse deelgemeente Neerpelt is zaterdagnamiddag een appartement onbewoonbaar verklaard na een hevige brand. De brandweer had het vuur, dat was ontstaan in de keuken, snel onder controle. Een tweede appartement liep rookschade op. Ook in de onderliggende shishabar, pas één week open, was er waterschade.

Het beste van Enkel voor abonnees