De Warmste Week heeft een nieuwe vlam

De Warmste Week heeft een nieuwe vlam

Het logo van De Warmste Week steekt in een nieuw jasje. De solidariteitscampagne van de VRT ruilt vanaf dit jaar haar sierlijk handschrift in voor stevige drukletters.

De vlam van De Warmste Week, sinds 2018 een solidariteitsactie van de hele VRT, ziet er voortaan anders uit. De openbare omroep heeft het bekende logo een nieuwe look gegeven. “Maar wie zijn of haar actie voor De Warmste Week al heeft voorbereid, hoeft zeker niet al het drukwerk weg te gooien of z’n cakejes opnieuw te versieren”, klinkt het bij VRT. “We houden nog steeds even veel van ons oude logo. Maar als je nog niet aan je actie begonnen bent, kan je de nieuwe stijl downloaden op onze website.”

De Warmste Week vindt dit jaar plaats van 18 tot en met 24 december. Na de natuurgebieden van Boom en Wachtebeke zit Studio Brussel dit jaar voor het eerst in een stad, meer bepaald Kortrijk. Ook de andere kanalen van VRT zetten opnieuw hun schouders onder de actie, op meerdere plaatsen in Vlaanderen. Vanaf 18 september kunnen mensen ook hun initiatief om geld in het laatje te brengen voor het goede doel aanmelden bij dewarmsteweek.be. Vorig jaar bracht de actie nog een recordbedrag van 17.286.122 euro op. Dat bedrag werd verdeeld onder verschillende goede doelen.

Corrigeer

IN HET NIEUWS

POPULAIRE VIDEO'S

Het beste van Enkel voor abonnees