Flatgebouw onbewoonbaar na brand in Jette

Flatgebouw onbewoonbaar na brand in Jette

Foto: Theo Derkinderen

Brussel / Jette -

In de Baron de Lavaléestraat in Jette heeft vrijdagvoormiddag een brand gewoed in een flatgebouw. Dat meldt de Brusselse brandweer. Bij de brand raakte één persoon lichtgewond, en het gebouw is minstens tijdelijk onbewoonbaar.

Het vuur brak omstreeks 11 uur uit op de tweede verdieping van het drie verdiepingen tellende gebouw. Bij aankomst van de brandweer hadden alle bewoners zich al in veiligheid gebracht, maar de bewoonster van de tweede verdieping was bevangen geraakt door de rook en moest voor verzorging naar het ziekenhuis.

De brandweer had het vuur snel onder controle, maar de rook- en waterschade is in het hele gebouw aanzienlijk. Het gebouw is dan ook onbewoonbaar.

Corrigeer

IN HET NIEUWS

Verkiezingen in jouw gemeente:

POPULAIRE VIDEO'S

Het beste van Enkel voor abonnees