UPDATE. Echtpaar dat op bezoek was bij vrienden komt om het leven door de ‘stille doder’

Vijf bewoners, onder wie drie kinderen, naar ziekenhuis met CO-vergiftiging

Zulte - Een Bulgaars echtpaar dat veertien dagen op bezoek was bij landgenoten aan de Staatsbaan in Zulte, is maandagochtend om het leven gekomen als gevolg van CO-vergiftiging. Het was de bewoner van het huis die het echtpaar levenloos aantrof. Het onderzoek heeft ondertussen uitgewezen dat beide personen wel degelijk overleden zijn door CO-intoxicatie.

De gasten verbleven in een slaapkamer op het gelijkvloers van een bungalow, op de grens van Zulte met Sint-Eloois-Vijve. Vijf gezinsleden, onder wie drie kinderen, liepen een lichte CO-vergiftiging op ...

Het beste van Enkel voor abonnees