Condensatieketel veroorzaakt brand: veel schade aan woning

Condensatieketel veroorzaakt brand: veel schade aan woning

Foto: bfr

Moorslede -

Er is dinsdagochtend iets voor 8 uur een brand uitgebroken in een woning langs de Menenstraat in Dadizele. De bewoner was er koffie aan het drinken toen hij het vuur opmerkte in een aparte ruimte waar de condensatieketel staat.

Ondanks het feit dat die ketel op geregelde basis werd gecontroleerd, ontstond er toch een probleem. De bewoner reageerde alert en sloot de ruimte waar de brand was ontstaan af. De brandweer snelde inmiddels toe en kreeg het vuur snel onder controle. De schade aan de aparte ruimte is wel groot.

Corrigeer

IN HET NIEUWS

Verkiezingen in jouw gemeente:

POPULAIRE VIDEO'S

Het beste van Enkel voor abonnees