Wenskaarten voor de Warmste Week campagne ten voordele van het Kinderkankerfonds bij Albert Heijn Deinze

Wenskaarten voor de Warmste Week campagne ten voordele van het Kinderkankerfonds bij Albert Heijn Deinze

Foto: LEZ

Deinze / Nevele - Bart De Bast, filiaalhouder van Albert Heijn Deinze, stelt graag de campagne voor de Warmste Week voor ten voordele van het Kinderkankerfonds. Vanaf deze week tot 23 december wil de supermarkt in Driespoort een record aantal wenskaarten verkopen, waarvan de opbrengst integraal gedoneerd wordt aan het goede doel. Albert Heijn Deinze kiest voor het Kinderkankerfonds, om zo de 320 gezinnen die jaarlijks te kampen krijgen met een kind met kanker, te ondersteunen.

Een set van vier dubbele wenskaarten met envelop, wordt verkocht voor €5. De dubbele wenskaarten hebben verschillende thema’s, zoals kerst, geboorte of verjaardag, zijn gedrukt op stijlvol papier en leuk getekend.

Iedereen paraat

Met deze actie wil Albert Heijn iets terug doen voor alle klanten en medewerkers die hebben bijgedragen tot het succes van de keten in ons land. Elke winkel is vrij om zelf een project te kiezen.

Om zijn doel te bereiken doet de retailer een beroep op het groepsgevoel binnen elke winkel.  Alle werknemers nemen deel aan de actie, ongeacht hun functie. Om klanten en medewerkers bovendien nog meer te stimuleren, wordt in elke winkel, ook in Deinze, een score bijgehouden van het aantal verkochte sets wenskaarten.

Corrigeer

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio