Remco Evenepoel stelt nieuwe truitje Deceuninck-Quick Step voor: “Heel wat anders dan de vorige jaren”

Remco Evenepoel stelt nieuwe truitje Deceuninck-Quick Step voor: “Heel wat anders dan de vorige jaren”

Deceuninck-Quick Step heeft Remco Evenepoel de nieuwe truitjes voor 2020 laten voorstellen. De nieuwe shirts van het Belgische WorldTour-team zijn opvallend witter dan de vorige jaren. De traditionele blauwe kleur blijft ook nog steeds aanwezig. Op de borst blinken vanaf nu ook de logo’s van nieuwe sponsor Napoleon Games en - verwerkt in de kleurpatronen - die van een wolf, een verwijzing naar de bijnaam van het team, de ‘Wolfpack’.

LEES OOK. Dit zijn de nieuwe wielertruitjes van 2020

“Het is heel wat anders dan wat het team in de voorbije jaren had, maar ik hou er echt van”, aldus Evenepoel. “Toen ik het voor het eerst zag, wist ik gewoon dat het een coole outfit zou zijn. De combinatie van wit met blauw is mooi en ik ben er zeker van dat het zal opvallen in het peloton. De wolf op de borst is ook geweldig en de sponsors passen er mooi op.”

“Twee ambitieuze, Belgische organisaties die samenwerken: deze partnerschap stond in de sterren geschreven”, reageerde Patrick Lefevere op de sponsorovereenkomst met Napoleon Games. Opvallend: het gokkantoor zal om die reden vanaf 1 januari geen weddenschappen op wielerwedstrijden meer aanbieden. “Dat moet zo volgens de regels van de UCI”, vertelt CEO van Napoleon Games Francesco Postiglione.

Deceuninck-Quick Step won in 2019 liefst 68 UCI-wedstrijden. Het team gaat komend seizoen haar achttiende jaargang in. In die periode werden meer dan 700 overwinningen behaald.

Remco Evenepoel stelt nieuwe truitje Deceuninck-Quick Step voor: “Heel wat anders dan de vorige jaren”
Remco Evenepoel stelt nieuwe truitje Deceuninck-Quick Step voor: “Heel wat anders dan de vorige jaren”
Corrigeer


Het Nieuwsblad biedt meer dan 1.000 reeksen in 12 sporten aan. Zoek hierboven de uitslagen van uw favoriete club of surf naar onze uitslagenpagina.