Twee mensen naar ziekenhuis met rookvergiftiging na matrasbrand in hotel Borgerhout

Twee mensen naar ziekenhuis met rookvergiftiging na matrasbrand in hotel Borgerhout

Foto: BFM

Borgerhout -

In een hotel in Borgerhout is zaterdagavond brand ontstaan nadat een matras vuur vatte. De brand was snel onder controle, bevestigt de Antwerpse brandweer. Twee mensen werden naar het ziekenhuis afgevoerd met rookintoxicatie.

Mogelijk viel een gast van het hotel aan het Karverveld in slaap met een brandende sigaret. Een vijftigtal gasten verliet het gebouw spontaan, nadat ze het brandalarm hoorden.

De brandweer had het vuur snel onder controle en de schade bleef beperkt. Twee mensen moesten wel naar het ziekenhuis omdat ze te veel rook hadden ingeademd.

Corrigeer

IN HET NIEUWS

Verkiezingen in jouw gemeente:

POPULAIRE VIDEO'S

Het beste van Enkel voor abonnees