Tiener bevangen door CO in Sint-Jans-Molenbeek

Tiener bevangen door CO in Sint-Jans-Molenbeek

Foto: Sven Dillen

Brussel / Sint-Jans-Molenbeek -

In de Brusselse gemeente Sint-Jans-Molenbeek is dinsdagnamiddag een 13-jarig meisje bevangen geraakt door een CO-intoxicatie. Dat meldt de Brusselse brandweer. Oorzaak van de vergiftiging was een oude waterverwarmer op gas, die bovendien opgesteld stond in een hermetisch afgesloten badkamer.

Het waren de ouders van het meisje die omstreeks 17.00 uur de hulpdiensten verwittigden toen hun dochter neerviel in de badkamer. Bij aankomst van de ziekenwagen sloeg de CO-melder van de ambulanciers ...

Het beste van Enkel voor abonnees