Wijnverkoop om tweeling Nathan en Rémy met hersenverlamming te leren lopen: “Deze wijn zal nóg beter smaken"

Wijnverkoop om tweeling Nathan en Rémy met hersenverlamming te leren lopen: “Deze wijn zal nóg beter smaken"

De guitige tweeling Nathan en Rémy omringd door hun ouders Maarten en Stéphanie en Delhaize-directeur Carlo Sonneville. Foto: JAA

Schoten -

Delhaize lanceerde in vijf Antwerpse vestigingen haar Cuvée Little Heroes. “Als je weet dat de opbrengst van deze verkoop naar de gelijknamige vzw gaat en naar therapieën om de jonge tweeling Nathan en Rémy (1,5) uit Sint-Job-in’t-Goor en andere kinderen met hersenverlamming toch te leren stappen, zal deze wijn nóg beter smaken”, aldus initiatiefnemer Carlo Sonneville.

Carlo Sonneville is directeur van de Delhaize in Schoten. “Het verhaal van Nathan en Rémy raakt me sterk”, vertelt hij. “En niet alleen omdat we de papa Maarten Gyssens kennen ...

Het beste van Enkel voor abonnees