Man in rolstoel overleden bij brand in gebouw in Ninove

Man in rolstoel overleden bij brand in gebouw in Ninove

Foto: lvdb

Ninove -

In een gebouw in Ninove is woensdagavond een hevige brand uitgebroken. Daarbij zou een man overleden zijn: de vader van de winkeluitbater.

De brand is woensdagavond omstreeks 19 uur begonnen. De precieze omstandigheden of de oorzaak van de brand zijn nog niet duidelijk. Wel zou een man, die zich achteraan in het gebouw bevond, zijn overleden. Het zou om de vader van de winkeluitbater gaan. Het slachtoffer was een rolstoelgebruiker.

Ruim twee uur na het uitbreken van de brand, was de brandweer nog steeds in de weer met de bluswerken. Het pand in de Weggevoerdenstraat, dat is vlakbij het station van Ninove, is volledig uitgebrand. Het treinverkeer in de omgeving is stilgelegd.

Corrigeer

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio