Rusthuisbewoners even geëvacueerd door brandende matras

Rusthuisbewoners even geëvacueerd door brandende matras

Foto: MARC HERREMANS - MEDIAHUIS

Sint-Pieters-Woluwe -

De bewoners van rusthuis Ten Bosch werden op donderdagochtend eventjes geëvacueerd nadat er brand was uitgebroken in één van de kamers van de residentie. Het vuur ontstond aan een matras op de vierde verdieping. Wat er precies gebeurde, is niet duidelijk maar het zou wel om een accidentele brand gaan. De bewoner van de bewuste kamer werd afgevoerd naar het ziekenhuis omdat hij teveel rook had ingeademd. De andere bewoners mochten al snel terug naar hun kamer. De kamer waar de brand ontstond, is onbewoonbaar verklaard.