Heel gebouw onbewoonbaar na felle keukenbrand

Heel gebouw onbewoonbaar na felle keukenbrand

De brandweer verklaarde het gebouw onbewoonbaar. Foto: rr

Elsene -

Aan de Guillaume Gilbertlaan brak donderdagavond een brand uit in de keuken van een gebouw met twee verdiepingen. Het ging om een pand dat verdeeld was in meerdere slaapruimtes met een gemeenschappelijke keuken. In die keuken brak om nog onduidelijke reden brand uit. De mensen die de brandweer belden, dachten dat er nog iemand aanwezig was in het gebouw, maar bij aankomst bleek er niemand meer te zijn.

De keuken was alvast zwaar beschadigd. Ook de rest van het pand liep waterschade ...