Frietketel zet keuken in lichterlaaie

Frietketel zet keuken in lichterlaaie

Foto: MARC HERREMANS - MEDIAHUIS

Wemmel -

De brandweer moest dinsdagmiddag naar een rijwoning in de Steenweg op Merchtem voor een keukenbrand. Die was ontstaan aan een oververhitte frietketel. Het vuur sloeg over naar de afzuigkap en een keukenmeubel. Het was de brandweer van de voorpost VUB in Jette die eerst ter plaatse was om het vuur te bestrijden. Lang duurde dat niet, maar de keuken liep wel schade op. Er vielen geen gewonden.