Jani Kazaltzis deelt zijn leefwereld op nieuw videoplatform ‘JANI’

Jani Kazaltzis deelt zijn leefwereld op nieuw videoplatform ‘JANI’

Foto: Frederik Beyens

Jani Kazaltzis start op 1 juli met JANI, een nieuw online videoplatform. Dat doet hij bij SBS, het huis boven zenders Vier, Vijf en Zes, waar hij nu al aan boord is als tv-gezicht. “Dat merk vertrekt van Jani als persoon en zijn leefwereld. Alles draait om lifestyle in de brede zin van het woord: van fashion en beauty tot celebs en dating”, klinkt het. En uiteraard zal er ook ruimte zijn voor stylingadvies.

“Wij geloven in het maken van straffe videocontent, samen met onze partners. Niet zomaar reclame voor een merk, maar doordachte campagnes met een goed verhaal aan de basis”, zegt Els Vercauteren van SBS.

De lancering komt alvast met drie videoformats die in het teken staan van de staycation, een vakantie thuis. Behalve op de eigen site, zullen die filmpjes ook worden uitgespeeld op Facebook, Instagram en Youtube. Kazaltzis is daarmee overigens niet aan zijn proefstuk toe: eerder maakte hij al Jani TV samen met Mediahuis, dat de fakkel nu doorgeeft.

Corrigeer

NIEUWS

Het beste van Enkel voor abonnees