Vergeten pot op fornuis vat vuur

Vergeten pot op fornuis vat vuur

De brandweer had niet al te veel werk Foto: if

Vilvoorde -

Het was vrijdagnamiddag even alle hens aan dek in de Drenkplaatsstraat. Daar vergaten bewoners van een woning een pot op het fornuis. Door de hitte vatte het ding vuur waardoor er grote rookontwikkeling ontstond. Die was tot op straat zichtbaar. De brandweer werd opgetrommeld, maar had niet al te veel werk. Niemand raakte gewond en na een grondige ventilatie mocht iedereen opnieuw naar binnen. De schade bleef beperkt tot het fornuis.

De brandweer ...