Bewoner van appartement naar ziekenhuis na keukenbrand

Bewoner van appartement naar ziekenhuis na keukenbrand

De brandweer had heel wat werk met het verluchten van het appartementsgebouw Foto: dvp

Aalst -

Een bewoner van een appartement in de Duivenkeetstraat in Aalst moest naar het ziekenhuis nadat er zondag rond de middag brand was ontstaan in de keuken. De andere bewoners van het appartementsgebouw moesten geëvacueerd worden. De brand ging gepaard met heel wat rookontwikkeling, maar eenmaal ter plaatse kreeg de brandweer het vuur snel onder controle en kregen de vlammen niet de kans om uit te breiden. Het verluchten van het gebouw nadien nam flink wat tijd in beslag, omdat dat verdieping per verdieping gebeurde.

Van de keuken waar het vuur ontstond bleef niet veel meer over. De bewoner ademde rook in en ...