Vuilniszak begint te branden na barbecue

Vuilniszak begint te branden na barbecue

Verschillende brandweerkorpsen snelden toe, maar het brandje was snel geblust. Foto: bfr

Hooglede -

Nadat de bewoners van een woning langs Hardenburg op het gehucht Sint-Jozef ’s middags nog genoten hadden van een barbecue, ontstond er ’s avonds een brandje in de vuilniszak waar de kolen van de barbecue in werden gegooid.

Verschillende brandweerkorpsen snelden donderdagavond omstreeks 19.30 uur naar Hardenburg op het gehucht Sint-Jozef waar een brandje ontstaan was langs de achterzijde van een woning ...