Droogkast veroorzaakt brand in appartement

Droogkast veroorzaakt brand in appartement

Door de rook is het appartement onbewoonbaar. Foto: svov

Dendermonde -

In een appartement in de Papiermolenstraat was er maandagavond brand door een defect aan de droogkast. De bewoners waren niet thuis, hun flat is door de rook voorlopig onbewoonbaar.

De brand in het pand op de hoek van de Papiermolen- en de Bogaerdstraat werd opgemerkt rond 19 uur, omdat er rook te zien was. De hulpdiensten waren snel ter plaatse en die bestreden het vuur ...