Tot dertig reclame-aanvragen per dag voor Remco Evenepoel: “Die wasmachinewinkel tijdens Lombardije hebben we vriendelijk bedankt”

Zege na zege, maar merk Remco Evenepoel nog in kinderschoenen

Tot dertig reclame-aanvragen per dag voor Remco Evenepoel: “Die wasmachinewinkel tijdens Lombardije hebben we vriendelijk bedankt”

Remco Evenepoel. Foto: Photo News

Hij staat zaterdag aan de start van zijn eerste monument, maar elke wielervolger weet het al: Remco Evenepoel is/wordt een wereldtopper: vier koersen in 2020, vier zeges. Aan het commerciële merk Remco Evenepoel is wel nog werk. Een lokale Volvo-garage en zijn eigen kledinglijn bij ZEB. Meer niet. “Bewust. Al die cinema... Remco is nog een gamin van twintig jaar. Laat hem eerst proberen grote koersen te winnen”, zegt vader en manager Patrick Evenepoel.

LEES OOK. Topfavoriet Remco Evenepoel rijdt in Lombardije zijn eerste monument: “Ik heb nog nooit een wedstrijd zo goed voorbereid”

“Gisteren belde nog een winkel van wasmachines om te vragen of Remco ...

Het beste van Enkel voor abonnees