Reclamemakers Thomas (40) en Dominique (45) veroveren België met ‘mondmaskerhoesjes’

Reclamemakers Thomas (40) en Dominique (45) veroveren België met ‘mondmaskerhoesjes’

Dominique De Buysscher (45) en Thomas Meersschaert (40). Foto: Ruben De Keyzer

Deinze -

Met de stijgende coronacijfers is een goede hygiëne nog meer dan ooit essentieel. Er is niet alleen een correcte manier om een mondmasker te dragen, maar ook om het uit te doen en te bewaren. Een masker los in je jaszak of handtas steken, kan in contact brengen met bacteriën. Daarom lanceren Thomas (40) en Dominique (45) van reclamebedrijf Netforce uit Deinze hun eigen ‘mondmaskerhoesje’.

Thomas Meersschaert (40) en Dominique De Buysscher (45) moesten creatief zijn om de coronacrisis te overleven. Hun bedrijf Netforce specialiseert zich in reclamedrukwerk voor bedrijven, maar tijdens de ...

Meest gelezen uit de buurt