Hoverboard vliegt in brand in garage, buurman voorkomt erger

Hoverboard vliegt in brand in garage, buurman voorkomt erger

Een van de vier hoverboards vatte allicht vuur. Foto: gsd

Deerlijk -

Een hoverboard veroorzaakte dinsdagmiddag een brand in de garage van een gezin uit Deerlijk. De bewoners waren net boodschappen gaan doen, maar een van de buren reageerde alert. Hij klauterde met een blusapparaat over de omheining, stampte de poort open en bluste de vlammen in afwachting van de brandweer.

Het was een buurtbewoner die dinsdag rond 12 uur plots zwarte rook in de Zalmstraat opmerkte. “Hij dacht eerst dat het bij mij brandde”, zegt een buurman. “Toen ik ging kijken, zag ik dat de rook uit ...

Nieuws uit de buurt