Bewoner onwel na CO-vergiftiging door defecte verwarmingsketel

Bewoner onwel na CO-vergiftiging door defecte verwarmingsketel

Foto: MARC HERREMANS - MEDIAHUIS

Sint-Jans-Molenbeek -

De hulpdiensten hebben dinsdagochtend rond zes uur een bewoner van de dood gered in zijn woning aan de Sint-Jozefstraat. De bewoner was onwel geworden maar kon nog net het noodnummer opbellen.

Eens de ambulanciers naar binnen gingen, trad hun CO-melder in werking. Ze openden meteen de ramen van de woonst en verwittigden ...

Nieuws uit de buurt