Martine Prenen lanceert collectie bij Belgisch make-upmerk Cent Pur Cent
© Cent Pur Cent
Gezondheidscoach Martine Prenen en de Hasseltse zakenvrouw Caroline Rigo hebben de handen ineen geslagen. Prenen ontwierp voor Cent Pur Cent, het minerale make-upmerk van Rigo, een eigen cosmeticalijn met enkele basics.
In de lijn zitten zeven diervriendelijke producten waaronder lipgloss, concealer, mascara, blush die ook dienstdoet als oogschaduw en een make-upborstel. Martine Prenen is zelf een grote fan van minerale make-up omdat die op haar huid – in tegenstelling tot synthetische make-up – niet tot irritaties, puistjes en droge vlekken leidt.
“Make-up en verzorging hoeven geen masker te zijn, maar eerder het extra zetje om je nog krachtiger en beter in je vel te voelen. Zorg voor jezelf dragen en aanvaarden dat je niet perfect hoeft te zijn, is Carolines boodschap, en daar kan ik alleen maar achterstaan”, zegt ze in een persbericht.
De collectie komt in een speciale box en is te koop via de kanalen van Martine Prenen, de webshop van Cent Pur Cent en in de geselecteerde verkooppunten. Je betaalt er 119 euro voor.
Collectie Cent Pur Cent x Martine Prenen, 119 euro. Te koop via
Hoofdpunten
Hoe drugsbaas Flor Bressers zelfs speurders en magistraten liet schaduwen door privédetective
LIVE DEADLINE DAY. Thorgan Hazard op een zucht van PSV, toptransfers voor Hakim Ziyech én Joao Cancelo?
Gaan verkeersboetes straks maal 3 voor wie veel verdient? PS en mobiliteitsminister willen boetes koppelen aan loon
Waarom zij meelopen in de grote betoging van de zorg: “De uren moeten beter, de lonen moeten beter”
Beste van Plus
Marthe van K3 deelt optisch bedrieglijke vakantiefoto: “Dat harig been is niet van mij”
McDonald’s-klant krijgt per ongeluk 5.000 dollar bij zijn bestelling, maar geeft het terug en wordt daar rijkelijk voor beloond
Mick Jagger brengt collectie mondharmonica’s op de markt
Average Rob was bloedirritant op school: “Kinderen kwamen klagen dat hij hen pijn had gedaan”
Lees meer
Het overkwam Birgit Van Mol en Lisbeth Rillaerts op de Kastaars: wat als iemand dezelfde outfit draagt op een feestje?
Louis Vuitton brengt voor het eerst babycollectie op de markt
Alle dagen ‘Wednesday’: Hollywood en influencers bewijzen dat de gothic-stijl helemaal on trend is én sexier dan ooit
Belgische ‘Emily in Paris’-trui wordt aan woekerprijzen doorverkocht, mag dat? En hoe kan jij lucratief spullen aan de man brengen?