Wachttijden callcenter vaccinatiecentrum lopen op door massaal veel oproepen

Vaccinatiecentrum De Zwaan in Mol. 

Vaccinatiecentrum De Zwaan in Mol. © Tommy Maes

Balen, Dessel, Mol, Retie -

Het callcenter van het vaccinatiecentrum voor inwoners van Balen, Dessel, Mol en Retie krijgt momenteel massaal veel vragen binnen, waardoor de wachttijden oplopen. Daarom roept het vaccinatiecentrum op om met minder dringende vragen volgende week terug te bellen of afspraken online te bevestigen.

Onlangs stuurde het vaccinatiecentrum meer dan 6.000 uitnodigingen uit voor een extra prik. Die inwoners kunnen vanaf 8 december langskomen voor hun extra inenting. Het bevestigen van de voorgestelde vaccinatiemomenten leidt tot talrijke oproepen bij het callcenter van het vaccinatiecentrum.

Achter de schermen is het vaccinatiecentrum bezig om de capaciteit van het callcenter te verhogen nu het aantal uitnodigingen dat wekelijks vertrekt opnieuw sterk stijgt. Daarom vraagt het vaccinatiecentrum inwoners om voor niet-dringende vragen volgende week terug te bellen. Het is ook mogelijk om de afspraak zelf online te bevestigen of te verplaatsen. Daarvoor gelden geen wachttijden.

Via www.vaccinatiecentrumbaldemore.be/bevestig-je-afspraak vind je een handleiding met een stappenplan terug voor het bevestigen van je afspraak en een instructiefilmpje voor extra uitleg. (mto -)

Video

Keuze van de redactie

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio