Wijnegem lanceert eigen mini-reeks op YouTube met TikTokkers in de hoofdrol

© YouTube Wijnegem Shop Eat Enjoy

Wijnegem -

‘LOOKS, the fashion battle of the influencers ‘ dat is de naam van de nagelnieuwe mini-reeks die Wijnegem – Shop Eat Enjoy vandaag zelf releast op YouTube. In zes afleveringen nemen acht bekende TikTokkers en content creators het tegen elkaar op in de strijd om de perfecte outfit voor elkaar samen te stellen. Hun ‘fashion battles’ zijn voortaan iedere week in een nieuwe aflevering te volgen op het YouTube-kanaal van Wijnegem- Shop Eat Enjoy .

Steffi Mercie, Timon Verbeeck, Hariette Sylva, Liandra Sadzo, Emma Ceuppens, Jaël Ost, Joffrey Anane en Aaron De Groeve zijn de acht bekende koppen die het per aflevering telkens in een duel tegen elkaar opnemen. De deelnemers zijn bekend van verschillende social mediakanalen zoals TikTok, Instagram en YouTube én van televisie en kunnen allemaal bogen op tienduizenden, sommigen zelfs honderdduizenden volgers.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

“In elke aflevering zoeken telkens twee deelnemers voor elkaar de perfecte outfit voor een bepaalde gelegenheid zoals een eerste date, een sollicitatiegesprek of een première”, legt woordoverder Zsofi Horvath uit. “Daar komt nog een moeilijkheidsfactor bij omdat elke opdracht gepaard gaat met een hindernis zoals een beperkt budget, een outfit zoeken geïnspireerd door hun favoriete dier etc.”

Eens de outfits gekozen, worden deze gejureerd door telkens een ander publiek zoals bijvoorbeeld de bezoekers, een styliste of de ouders van de deelnemers. “De unieke stijl van elk van de influencers, de strijd om de eer en de hindernissen zorgen telkens voor acht minuten luchtig entertainment”, voorspelt Horvath.

 © RR

Modeweken

De mini-reeks wordt niet toevallig nu gelanceerd. September staat in Wijnegem jaarlijks in het teken van de Modeweken. Nog tot en met 1 oktober kunnen de bezoekers zich laten inspireren door de nieuwe collecties van de winkels die zorgvuldig zijn samengesteld door bekende content creators en influencers.

Bezoekers kunnen tijdens de maand september zelfs een outfit winnen door in de FashionTube te stappen. Elke deelnemer kan gedurende 20 seconden naar een biljet grijpen in een koker. Wie het winnende biljet vangt kan zich meteen een mooie outfit aanschaffen, de te winnen biljetten lopen op tot 100 euro.

Naar aanleiding van de release van de allereerste aflevering van ‘Looks’ is Jaël Ost een van de deelnemers vrijdag aanwezig zijn in Wijnegem voor een meet&greet van 16.30 tot 18.30u. Wie geen aflevering wil missen, kan zich gratis abonneren op het YouTube-kanaal van Wijnegem Shop Eat Enjoy. (jaa)

 © RR

 © RR

 © RR

 © RR

 © RR

Aangeboden door onze partners

Video

Keuze van de redactie

Vastgoed

Jobs in de regio

Bekijk alle jobs