Celebs

Story in nieuw kleedje

Story in nieuw kleedje

Foto: rr

Het Nederlandse blad Story, al 32-jaar toonaangevend in de markt van gossipbladen, ondergaat vanaf vandaag een grootschalige verandering. De makers van het tijdschrift willen het blad een meer glossy uitstraling geven en hebben daarom de term 'glossipblad' bedacht. Volgens de hoofdredacteur is de nieuwe huisstijl onder meer geïnspireerd door Amerikaanse bladen.
De nieuwe Story heeft een grotere cover en is gedrukt op glimmend en dikker papier. Ook het logo werd onder handen genomen. Het krijgt onder meer een andere kleur. Meer dan vroeger is er ook ruimte voor foto's en langere achtergrondverhalen zullen ,,het verhaal achter de roddel'' vertellen.

Onder invloed van de veranderingen in roddelland zal Story ook zelf meer scoops gaan creëren,. Toch is het ook de bedoeling om pure ontspanning te bieden. ,,Het lezen van een blad als Story is altijd nog warmer dan het lezen van kille berichtjes op het internet. Bladen kan je lezen in bad of op de camping.''

Externe links
Corrigeer

Het beste van Enkel voor abonnees